Přehled pramenů, ze kterých Alla Danza čerpá taneční choreografie pro svá barokní vstoupení:
Sbírky studentů Londýnských právnických kolejí „Inns of Court manuscripts“ (1570–1675, Anglie)
Black Alman (rekonstrukce Hana Tillmanová)
Cockleshells (1701; rekonstrukce Mikuláš Bryan)
Cold and Raw (1686; rekonstrukce Mikuláš Bryan)
Earl of Essex Measure (rekonstrukce Hana Tillmanová)
Queens Alman (rekonstrukce Hana Tillmanová)
Lorayne Alman (rekonstrukce Hana Tillmanová)
New Alman (rekonstrukce Hana Tillmanová)
Old Alman (rekonstrukce Hana Tillmanová)
The Juice of Barley (1686; rekonstrukce Mikuláš Bryan)
Tinternell (rekonstrukce Hana Tillmanová)
Turkelone (rekonstrukce Hana Tillmanová)
John Playford „The English Dancing Master“ (1651, Anglie) + doplňované reedice „The Dancing Master“ (od 1652 do 1726, Anglie)
Adsons Saraband (1651; rekonstrukce Alla Danza)
All in a Garden Green (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Argeers (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Black Nag (1670; rekonstrukce Alla Danza)
Bobbing Joe (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Chirpingof the Nightingale (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Confesse his Tune (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Daphne (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Grimstock (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Goddesses (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Gathering Peascods (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Graies Inne Maske (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Hearts Ease (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Hide Park (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Indian Queen (1701; rekonstrukce Mikuláš Bryan)
Jenny Pluck Pears (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Lady Spellor (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Lilli Burlero (1690; rekonstrukce Hana Tillmanová)
Maids Morris (1688; rekonstrukce Hana Tillmanová)
Merry Milke Maids (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Newcastle (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Parsons farewell (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Peppers black (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Prince Rupert´s March (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Rufty tufty (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Scotch Cap (1651; rekonstrukce Alla Danza)
The Spanish Jeepsies (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Tom Tinker (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Upon a Summer´s day (1651; rekonstrukce Alla Danza)
Henry Purcell (1659–1695)
Hole in the Wall (rekonstrukce Alla Danza)
Raoul-Auger Feuillet (autor unikátního zápisu tanečního pohybu „Feuilletova notace“ vydaného poprvé roku 1700 v Paříži) „Recueil de Contredances“ (1706, Francie)
Gigue à Deux = Gigue de Roland (1709; rekonstrukce Hana Barochová)
La Bonne Amitié (rekonstrukce Hana Tillmanová)
La Bourgogne (1709; rekonstrukce Hana Barochová)
La Matelotte (rekonstrukce Hana Barochová)
La Matelotte à Deux (rekonstrukce Hana Barochová)
Menuet à Deux (1704; rekonstrukce Hana Barochová)
Pierre Francois Godard Beauchamps (Feuilletův spolupracovník, první oficiálně jmenovaný baletní mistr za Ludvíka XIV.)
Louis-Guillaume Pécour (první profesionální tanečník a choreograf přijímaný i v urozené společnosti, přední člen Académie Royale de Musique)
2e Entreé a Bourrée z opery Persée (1704; rekonstrukce František Dofek)
La Bourée d'Achille (1700; rekonstrukce Hana Barochová)
La Forlana z opery Le Carnaval de Venise (1704; rekonstrukce František Dofek)
La Savoye z opery Méduse (1700; rekonstrukce František Dofek)
Les Contrefaiseurs (1703; rekonstrukce František Dofek)
Passacaille z opery Armide (1713; rekonstrukce František Dofek)
Sarabande à deux z opery Tancrède (1704; rekonstrukce František Dofek)
Jean-Baptiste Lully (nejvlivnější a neúspěšnější skladatel na dvoře Ludvíka XIV., faktický tvůrce francouzské národní opery, Moliérův spolupracovník a pozdější rival…)
Gigue à Deux = Gigue de Roland (rekonstrukce Hana Barochová)
Les Folies d´Espagna (rekonstrukce Hana Barochová)
Menuet à Deux (1704; rekonstrukce Hana Barochová)
a další:
Jannette (rekonstrukce Hana Barochová)
Menuet faunů a dryád (rekonstrukce Hana Barochová)
Mr. Holt Menuet & Gigue (rekonstrukce Hana Barochová)
Sarabande simpler (rekonstrukce Hana Barochová)
Sonnerie de Ste-Geneviève du Mont-de-Paris (1723 Marin Marais; choreografie František Dofek)